de laatste week

Inmiddels zijn we weer 6 dagen en 5 ‘hurricanes’ (Igor, Julia, Karl, Lisa & Matthew) verder. Tijd voor een up-date

Zaterdag 18 september: Atlanta here we come

Vandaag rijden we naar Atlanta. Maar we beginnen met het ontbijt. Voor het eerst hebben we ‘hot waffles’ bij het ontbijt . Zo fout maar zo lekker vooral ’s ochtends vroeg. Hummm misschien is het een idee om een pak waffle-mix mee naar huis te nemen… maar dan zou ik ook froot loops, pancake sirup, heinz mayonaise en nog wat dingen moeten meenemen.

Vandaag een lange rit voor de boeg, ca. 340 mijl.

Zondag 19 september: Coca Cola & CNN en een jarige (schoon)zus!

Vandaag naar het museum van Atlanta: Coca Cola. Once upon a time in 1998 ben ik (Dagmar) daar met paps ook geweest. Nu blijkt dat de fabriek waar het museum in zat in 2007 is gesloten. Een paar blokken verderop opende het nieuwe pand haar deuren. Dus toch een beetje nieuw voor mij.

Vanuit het Coca Cola museum zie je het CNN-pand liggen. Het pand is open voor bezoekers dus daar gaan we uiteraard ook even heen. Deze keer doen we wel de rondleiding. Voor $ 13,- krijgen we een rondleiding en zien de verslaggever live aan het werk. Voordat de rondleiding begint worden de tassen gecontroleerd en moeten door de meaaldetector. Foto’s mogen er helaas niet worden gemaakt. Erg indrukwekkend te zien hoe alles werkt 24 uur per dag door.

Maandag 20 september: Roadtrip

Vandaag stond Savannah op het programma. Omdat ik (Dagmar) echter al 2 dagen zit te zeuren om Chinees eten besluiten we een groot reclame bord te volgen dat langs de Interstate 75 (South) staat: 'China Buffet, over 300 items'. Yum, lets’ go.

Tijdens de mie, de loempia's en de sushi besluiten we om niet naar Savannah te kachelen maar meteen door naar Jacksonville. Ietsje verder maar het scheelt wel weer een dag.

Als de zon al onder is rijden we de parkeerplaats op van de Scotisch Inn. Omdat er geen rookvrije kamers meer zijn krijgen we voor het zelfde geld een duurdere grotere kamer… 'God Bless' (de bumpersticker die we me grote regelmaat voorbij zien rijden).

Dinsdag 21 september: De circel is rond

Na weer een lekker nachtje slapen is het tijd voor een (karig) ontbijtje; honey buns & koffie meer is het niet. Vandaag rijden we door naar Jacksonville Beach. Zoals de naam al zegt op naar het strand.

Na een paar uur zon, zee en strand strijken we neer bij de 'Golden Corral' voor een uitgebreide lunch. Een bord met groenten(!), het doet ons goed! Daarna rijden we door ri. Orlando. We besluiten weer naar Kissimmee te rijden. Kissimmee ligt tegen Orlando aan en licht ook dicht bij de pretparken bovendien scheelt het $ 20,- per nacht.

Woensdag 22 september: Seaworld

Vandaag weer Orlando. 3 jaar geleden zijn we ook in Sea world geweest, er is toch wel het 1 en ander veranderd. Een nieuwe achtbaan, de Manta, een achtbaan waar je liggend in hangt, als de manta ook zwemt. In de hitte (toch zeker weer 35 graden, maar erg vochtig) een beste opgaaf, Dagmar twijfelt de eerste keer, maar daarna gaat ze er weer helemaal voor, liefst gaat ze een paar keer achter elkaar. De shows wilden we natuurlijk ook niet missen, de dolfijnen show is als vanouds erg leuk en vermakelijk. De show met de zeeleeuwen en otter en walrus was erg lachen, er ging het nodige fout natuurlijk, maar erg leuk en geinig. De show met de orca’s was wat minder, shamu is uit de running genomen omdat hij een paar jaar geleden een trainer heeft gedood, we begrepen dat hij met de vut is gestuurd en ergens licht te badderen. De show was dus wat minder spectaculair dan we gewend waren, en na een eerbetuig aan alle militairen van de usa, great brittain (en de rest van de wereld), omdat ze de wereld een veilige plek maken ging de show van start. De trainers namen plaats achter hekken, contact met de orca’s was allemaal wat voorzichtiger, best te begrijpen bij zo’n groot beest. Al met al een mooie en hete dag, afgesloten met een buffet op z’n amerikaans.

Donderdag 23 september: shop till you drop

Vandaag de Florida Mall, even op zoek naar de Apple shop (en airco). De ipad heb ik (Michel) even uitgebreid bekeken, geprobeerd en getest.Hij is goed gekeurd maar kan nog geen functie vinden om m te kopen…… Daarna naar de Orlando Premium Outlet en Sports Authoriy , de nodige sportspullen en schoenen gekocht, die waren na 3 jaar toch wel aan vervangning toe ;-) , daarna een filmpje genomen, de Expendables, compleet van alle actie en knallen zijn we na de film maar wat gaan eten, even bijkomen. Een leuke maar zeer actievole film, met weinig verhaal.

Vrijdag 24 september: Disney’s Animal Kingdom

Vandaag gaan we naar Animal Kingdom, 1 van de vier Disney parken, een half pretpark met een dierentuin, de safaritour door de verschillende werelddelen met een truck is erg leuk en, op z’n amerikaans, vermakelijk en het show element zit er ook zeker in. Hij verteld leuke dingen over de dieren, die toch een mooi verblijf hebben, zoals alle parken van disney zijn kosten nog moeite gespaard om alles er op en top uit te laten zien. Het pretpark ziet er ook erg mooi uit, veel dingen zijn natuurlijk ge-ent op kinderen, maar de achtbanen en wildwaterbanen zijn erg leuk om te doen, dat hebben we ook zeker gedaan, allen door de vochtigheid worden we maar niet droog. Na een vermoeide dag op naar het hotel om ons klaar te maken voor onze laatste dag van deze reis.

Zaterdag 25 september: De laatste dag

Deze dag benutten om de laatste dingen te shoppen en een filmpje te pakken en de laatste sightseeing van Orlando (Kissimmee) te doen. Het is een bewolkte dag maar nog steeds heet. Na wat shoppen gaan we op zoek naar een bisoscoop, de eerste bios had maar 2 films dus zochten we verder. De 2de bioscoop blijkt op het Disney terrein te liggen: 'Downtown Disney' met alle shops en restaurants van Disney ter plaatse. Het blijkt een park te zijn waar we zonder entree geld in kunnen en waar natuurlijks veel Disney spullen te koop zijn, en de nodige restaurants voor verschillende buitenlandse gasten te vinden zijn. De Engelse en Ierse pubs zitten vol, wie zouden daar nu in zitten? ;-)

Uiteindelijk vinden we de bioscoop met 24 zalen, de film ‘You again', net uit is een leuke en grappige film. Die hoeven we dus niet meer te gaan kijken in Nederland. Ons laatse avondmaal hebben we genuttigd bij Applebee's, lekker eten en sport kijken, an altijd gezellig en druk.

We zijn nu de koffers aan het inpakken voor morgen, en gaan na een lekkere douchen slapen voor de vlucht naar huis. Van Orlando eerst naar Philadelphia, vandaar naar Amsterdam om vervolgens met een jetlag in de trein te stappen naar Dieren.

Maar eerst nog ons laatste ontbijt in ons hotel, en de auto inleveren op het vliegveld.

We hopen dat jullie het hebben kunnen volgen, wij hebben (weer) erg genoten en komen zeker weer terug naar de USA (al is het alleen maar om een ipad te kopen….. ;-) ).

Tot gauw weer en tot ziens. We vonden het fijn om weer reacties te krijgen op onze verhalen.

Dagmar en Michel

Week 2

Zondag 12 september: Roadtrip to Pensacola

Vandaag is weer een reisdag, vandaag vertrekken we naar Pensacola maar niet voordat we ontbijten bij een mooi ouderwetse All American Diner. Na het ontbijt vertrekken we, we hebben alle tijd. We hoeven maar 160 km te rijden. Onderweg wordt er regelmatig een pitstop gemaakt bij Starbucks en komen we toevallig een Nike Factory Outlet tegen waar even naar binnen gaa.

Via RoomSaver, ons hotel-guide moeten we zijn bij de Garden Inn. Het hotel ligt ver buiten het centrum aan een redelijk grote weg. Niet veel te doen maar we zijn hier dan ook alleen maar voor de Blue Angels: een vliegtuig demonstratie team van de Amerikaanse Luchtmacht. Op woensdag & donderdag geven zij een (gratis) demonstratie en mag je dus de basis op. Op woensdag is er nog een signeersessie door de piloten. Omdat we er woensdag bij willen zijn besluiten we in Pensacola te blijven.

Die avond hebben we bij de supermark wat te eten gehaald en lekker opgepeuzeld in onze hotelkamer. Daarna nog een handwasje gedaan, de kleren over een stoel gehangen en buiten neergezet. Daar loeit de verwarming nog steeds.

Maandag 13 september: Golf Breeze Zoo

Vandaag naar de dierentuin. Hiervoor rijden we naar het plaatsje Golf Breeze, zo’n 20 mijl verderop ri. de kust. Het belooft weer een hete dag te worden. De Zoo is niet al te groot, zo’n 55 hectare en lijkt meer op een kinderboederij met al die geitjes, kippen, eendjes en konijntjes. Gelukkig blijken er toch nog leeuwen, tijgers, etc te zijn. Met een ‘treintje’ maken we nog een ritje door de zoo.

Die namiddag hebben ons zelf in het zwembad bij het hotel gegooid op zoek naar wat verkoeling. Niet alleen het zeewater is warm ook het water in het zwembad…

Dinsdag 14 september: Naval Aviation Marine Museum & iMax

Op legerbasisis in Pensacola, thuis van de Blue Angels, ligt ook het National Naval Aviation Museum. Het blijkt een goed idee te zijn om dit museum nu al te bekijken en niet te combineren met de vliegdemonstratie morgen. Het museum heeft een iMax bioscoop en hier doen we natuurlijk ook ee filmpje. Wat zal de gewone bios weer tegenvallen! Om 16u hebben we alles wel gezien en gaan we naar huis.

Die avond, naar de chinees! Eindelijk!

Woensdag 15 september: At last, the Blue Angels

Vandaag is het zover: Blue Angels. Volgens mij is Michel wel een beetje nerveus……. We staan vroeg op want de show is om 8:30 en we moeten minstens 30min rijden rekening houdend met de ochtend spits. Jawel hier wordt ook nog gewerkt. Omdat we na de show doorrijden naar de volgende bestemming New Orleans moeten ook onze koffers weer inpakken.

Als we aankomen is het al druk. Wat ‘veteranen’ (de meeste vrijwilligers) zorgen ervoor dat iedereen gaat zitten/staan waar het mag en in de tussen tijd worden er wat (al dan niet sterke) verhalen verteld over het ontstaan van de Angels en vliegen in het algemeen. De show duurt bijna een uur en is waanzinnig. We zijn trouwens blij met de oordopjes die we dragen. Het is weer een mooie dag voor foto’s. Het is dat we weten dat die stipjes op de foto’s de ‘Hornets’ zijn van de Angels…

Na de show gaan we het museum (van gisteren) weer naar binnen, daar wachten we op de piloten. Naast al die kinderen sta ook ik te dringen voor een handtekening en een foto. Ik ken ze niet maar heb toch 7 van de 8 handtekeningen, een gespleten lip en een blauw oog …. (geintje).

Omdat de bussen voor nog een extra rondleiding vandaag niet reden zijn we vertrokken naar New Orleans. Het rijden gaat zo lekker dat we die avond al aankomen bij het hotel dat we voor ogen hadden. Het is altijd nog even afwachten of we er ook terecht kunnen.

Onderweg zijn we 2 Staten gepasseerd: Alabama, & Mississippi(iiiiiiii, ik denk ‘Pussicat’) om vervolgens Louisiana binnen te rijden. Vlak na een ‘State Border’ is een Visitor Center, een informatiecentrm/VVV-kantoor., waar de (gratis) koffie klaar staat en waar we ook een wegenkaart krijgen.

De dames die er werken zijn toch wel de AOW-leeftijd gepasseerd en hebben het reuze naar hun zin. ‘Service with a smile’ all over ;O).

Donderdag 16 september: New Orleans & the American

Vandaag New Orleans. Via wat shopping malls, natuurlijk Nike shop, in the French Quarter beland.

Daarvoor hebben we nog een lekkere sandwich bij Subway gegeten.

Het is weer een hete en vochtige dag. Nadat we een parkeergarage gevonden hebben lopen we direct het French Quarter in. Het centrum waar alles wat met muziek, museums en kunst te vinden is.

De oude gebouwen zijn erg mooi en erg oud, veel kroegen waar bandjes spelen, maar ook galleries waar kunst te bekijken en te koop is. Niet te vergeten en te missen zijn ook de vele sexshops, en ‘gentlemensclubs’. Alsof je op de ‘wallen’ loopt….. Uiteindelijk zijn we bij de rivier de Mississippee aangekomen, we wandelen even over de river walk waar de nodige zwervers rondlopen en vervolgens puffen we binnen bij de Imax even uit in de airco, de vochtigheid is ‘killing’ samen de warmte, toch zeker 35 graden…..

Na een korte wandeling door de Mall aan het water zijn we weer terug gelopen naar de auto, onderweg kwamen we nog langs een fotozaak, waar we een mooie lens voor Dagmar haar camera hebben gekocht. Haar huidige lens geeft wat kuren en ze wilde al een lange tijd een nieuwe zoomlens. Uiteindelijke kregen we hier een mooie prijs voor een (nog) mooiere lens, waardoor we nog mooiere foto’s krijgen ;-).

Na een lange en warme dag hadden we zin in een film. De Mall waar we die middag een sandwich gegeten hebben had een bioscoop, daar hebben we ‘ The American’ gezien met George Clooney en Thekla Reuten. De films was leuk maar niet erg spannend, maar het was lekker fris in de airco… ;-)

Na de film op zoek gegaan naar een supermarkt voor wat lekkers als vervanger van ons avondeten. Daarna lekker onder de wol gekropen.

Onze laatste nacht in New Orleans, morgen: Meridan, een tussensop op we naar Atlanta, Georga.

Vrijdag 17 september: The journey begins

Vandaag vertrek naar: Meridan, Mississippi. Omdat de rit naar Atlanta in 1 x te ver is maken we een tussenstop. We zijn op tijd in Meridan. ‘chillen’ doen we binnen op de hotelkamer met de airco aan. Het blijft gewoon heet. Een maaltijd genuttigd bij een Mexicaans restaurant, gedoucht en dit verhaal bijgewerkt. Morgen naar Birmingham of door naar Atlanta. We zien wel hoe het rijden gaat. Zo’n Interstate rijdt wel snel. Langs de kust hadden we toeristische routes nu draait het om kilometers maken.

Tot de volgende update.

De eerste week

Het was me een weekje wel. Weer veel nieuwe indrukken opgedaan en inmiddels alweer de nodige mijlen afgelegd. Ik zou zeggen haal eerst wat te drinken want dit gaat wel even duren...

Dinsdag 7 september: Epcot

Vandaag zijn we naar 'Epcot' geweest. Een van de thema parken van Walt Disney in Florida. Naast Epcot hebben ze natuurlijk Magic Kingdom (bin there, done that), Animal Parc en Disneys Hollywood Studios. Terwijl we in de auto op weg zijn naar het park zien we de straten langzaamaan veranderen. De lantaarnpalen, de bushokjes gaan steeds meer lijken op de lantaarnpalen en bushokjes die we kennen van de Donald Duck. Hoe dichterbij we bij het park komen hoe beter, groter en mooier ook de hotels en de winkels eruit zien. Als zeg dat wij ergens aan het begin van de lange boulevard in onze Super 8 Motel zitten, geen gezicht dus.

Anyway, we rijden het park binnen en worden naar onze pareerplaats begeleid door verkeerleiders die rondrijden op een 'segway' (die gemotoriseerde tweewieler, je kent ze wel). In Nederland is menig pretpak zo groot als alleen al een parkeer terrein hier. Het is heet, een beetje bewolkt maar heet, zo'n 32 graden. Nadat mijn rugzak gecontroleerd is kunnen we naar binnen. De kaartjes hadden we al gekocht bij Walmart, een van de vele grote supermarkten hier. $ 85 voor een kaartje is niet echt goedkoop maar een pretpark hier is dan ook zo veel meer dan alleen een pretpark ;O)

Het park is leuk, zoals verwacht. Niet de vele achtbanen zoals we gewend zijn maar dit park gaat over het onstaan van de wereld en waar de wereld heen gaat in de toekomst. Zo tegen de middag worden we overvallen door een REGENBUI. Het komt met bakken naar beneden maar het blijft gewoon 32 graden. Het park is open van 9 -21u en wordt zoals elke avond afgesloten met vuurwerk. Wat bij ons met oud & nieuw de lucht in gaat, gaat hier elke avond de lucht in, als het niet meer is. Kortom een geslaagde dag, moe maar voldaan rijden we naar ons hotel. De straat 'takelt af' naarmate we dichterbij komen..

Woensdag 8 september: Tallahassee here we come!

Tallahassee... nooit van gehoord zeker! Of does it ring a bell? Tallahassee is de hoofdstad van Florida dus zeker een bezoekje waard dachten wij. Vandaag hebben we de tjd genmen om die 400km te ovebruggen. Onderweg is het akelig groen, toch is het nog steeds heet, 32 graden.De wolkjes in Orando hebben we niet meer gezien.

S'avonds hotelletje gezocht, hapje gegeten, lekker gedoucht en ge-chilld. Morgen een nieuwe dag.

Donderdag 9 september: Tallahassee it is

Capital of Florida of niet, na een uurtje hadden we het wel gezien. Tallahassee was voornamelijk een Business District, oftewel vooral veel kantoren en musea. Het oude State Capitol Building dient tegenwoordig als museum. Een bezoekje hieraan vertelt je wat er gebeurd is nadat de eerste pelgrims voet aan wal zetten tot de dag van vandaag. Naast dit historisch gebouw staat het pand waar tegenwoordig de regering van Florida zit. Het pand telt 22 verdiepingen en heeft een mooi uitzicht over Tallahassee wat je als burger/toerist gewoon mag bezoeken. Uiteraard wordt bij binnenkomst de handtas en grondig onderzocht en moeten we door een metaaldetector maar dan kunnen we vrij rondlopen. Nadat we van het uitzicht genoten hadden zijn we ook maar even gestopt op de 5de etage, daar heeft de 'Senator' zijn office/kantoor. Helaas was hij er die dag niet. Ook hebben we even de 'tweede kamer', Florida senaat bezocht, het was akelig stil.....

Later die middag hebben we nog een een filmpje 'gedaan' voor $ 4,75.

Vrijdag 10 september: roadtrip to Panama Beach

Na ons continental breakfast (koffie, cornflakes, bagels met creamcheese en donuts) zijn we vertrokken. Vandaag maar 160km op het programma. Eindbestemming Panama City. Via de Interstate 98 (North) rijden we langs de kust omhoog. De kustlijn is mooi, geen BP-olie die de strandjes vervuild heeft maar mooi wit zand met hier en daar een palmboom. Het zeewater van de 'Golf van Mexico' is verrassend warm. Dus geen uren wachten/acclimatiseren voordat je kopje onder kunt. Bij ieder huis (groot of klein) staat wel een boot (groot of klein) op de oprit. Het valt ons op dat er naast het ontbreken van trottoirs ('stoepen' is een raar woord) en fietspaden bijna geen enkel huis een omheining om z'n tuin heeft.

Na enkele stops te hebben gemaakt onderweg komen we uiteindelijk in Panama City. Omdat 'Miep', onze garmin (tomtom) het hotel niet kan vinden rijden we door naar Panama City Beach. Zoals de naam al zegt ligt dit gedeelte van Panama City aan het strand. Zo'n 15km verderop begint dit. Langs de kust rijdende concluderen we dat dit gedeelte toch wel een beetje vergane glorie is. Het oogt verlaten zo aan het einde van het zomervakantie seizoen. Mega grote hotels duiken langs de kustliijn op, net als winkels met schreeuwende neon reclames, mini golf en waterpretparken. We belanden bij het Plaza Motel. Ondanks de vergane glorie zijn de hotels redelijk prijzig. Het Plaza Motel is een van de goedopere hotels en uiteraard zien we dit terug aan onze hotelkamer. De kamer ziet er van binnen uit als een sauna (maar dan wat groter). Er staan 2 twee-persoonsbedden en er is een tv met genoeg zenders. Twee van de dingen waarvan je zeker kunt zijn dat je ze hebt voor welke prijs dan ook. Op de binnenplaats is ook een zwembad (standaard bij dit klimaat). Het personeel kan het beste omschreven worden als 'Hilbillies': ongeschoren, 'ruige', verwilderde mannen en rondborstige, hooggeblondeerde vrouwen met een Texaans accent. Die avond deden we onze deur goed op slot en heeft de portemonnee onder het kussen gelegen.

Weetje: ergens tussen Tallahassee en Panama City Beach zijn we een tijdzone gepasseerd. De klok gaat een uurtje terug. Een jetlag in een jetlag ...

Zaterdag 11 september: 911

Vandaag staat een lesje RPM op het rooster. Om 8:10u worden we verwacht bij Gold's Gym. Eigenlijk is het voor ons dan 7:10u... call us crazy! Deze keer hebben we de fietsschoenen bij ons. Candy en Wendy (nee we verzinnen het niet) verzorgen de les. Uiterst Amerikaans-enthousiast zijn ze. Uiteraard vonden ze het geweldig dat wij helemaal vanuit Nederland bij hun naar de les kwamen. In totaal zijn we met z'n 9-en. Na wat foto's en een douche zijn we op zoek gegaan naar onbijt! Omdat we een Mega Mall ontdekken gaan we eerst shoppen.Tegen 12u krijgen we toch echt honger en helaas kunnen we niets anders vinden dan de gebruikelijke bugers&fries-tentjes. Na 1 week kunnen we al geen hamburger en friet meer zien!

Het is vandaag voor de verandering weer heet weer. Door de hoge luchtvochtigheid lijkt het heter dan het is. Het is dan ook aangenaam om een winkel binnen te lopen waar de airco altjd aan is. Tegen 16u is het tijd om naar het strand te gaan. Er wordt goed gesmeerd. De zee zorgt nauwelijks voor afkoeling maar zorgt er wel voor dat we snel kopje onder te gaan.

Later die avond hebben we bij Apple Bee's gegeten. Het personeel is zoals alijd erg vriendelijk en behulpzaam. De maaltijd die ik gekozen had was redelijk spicey (gekruid). Onze serveerster zei dat ze me in de gaten zou houden en dat ze de cola zou blijven aanvoeren: I'll keep em commmin' zei ze. Binnen 5 minuten stonden er 6 bekers (halve iter per stuk) pepsi cola op tafel. Gelukig is Michel een dorstig persoon.. Moe maar voldaan zijn we naar het hotel teruggegaan. Onze laatste nacht in Panama City Beach, morgen: Pensacola.

Aankomst Orlando

Na een toch redelijk lange vlucht, kwamen we 18:00 uur lokale tijd aan. De tussenstop in Philadelphia ging heel vlot, koffers ophalen, weer inchecken, gate zoeken en een uurtje wachten. Het was maar goed dat we opletend waren want de gate waar we van zouden vertrekken was gewijzigd. Het had niet 10 minuten langer moeten duren anders hadden we de vlucht naar Orlando gemist.... Bij aankomst in Orlando snel de koffers opgehaald en op zoek gegaan naar de balie om onze huurauto op te halen, nu bleek dat de firma waar we geboekt hadden een overkoepelende firma is die goedkope aanbiedingen aanbied van verschillende 'grote' firma's. Het was dus even uitvinden bij welke grote firma we moesten zijn, maar na de 2e poging hebben we m gelukkig gevonden.De man achter de balie vroeg nog of we zeker wisten of we wel een economy car wilden hebben want de auto was (voor amerikaanse normen) wel erg klein, en er zouden volgens hem niet 2 koffers en 2 grote mensen in kunnen....... Na tekenen en de auto opgezocht te hebben blijken we gewoon een ford focus klasse auto te hebben, ruime auto en de koffers kunnen makkelijk achter in. Amerikanen denken gewoon groot in alles ....

Laughing

We hebben de nacht redelijk doorgebracht, het was warm en de airco lawaaierig, maar het was maar voor 1 nacht en we waren moe. Vandaag een beetje bijgekomen, lekker ontbijt gehad, beetje geshopt en een goed hotel gezocht , waar we nu lekker zitten te relaxen en plannen voor morgen maken. We willen morgen naar Epcot Center gaan, onderdeel va Walt Disney Parc. We gaan even lekker douchen en kijken waar we vanavond gaan eten, waarschijnlijk bij Sizzler.......

Tot de volgende update

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!