Aankomst Orlando

Na een toch redelijk lange vlucht, kwamen we 18:00 uur lokale tijd aan. De tussenstop in Philadelphia ging heel vlot, koffers ophalen, weer inchecken, gate zoeken en een uurtje wachten. Het was maar goed dat we opletend waren want de gate waar we van zouden vertrekken was gewijzigd. Het had niet 10 minuten langer moeten duren anders hadden we de vlucht naar Orlando gemist.... Bij aankomst in Orlando snel de koffers opgehaald en op zoek gegaan naar de balie om onze huurauto op te halen, nu bleek dat de firma waar we geboekt hadden een overkoepelende firma is die goedkope aanbiedingen aanbied van verschillende 'grote' firma's. Het was dus even uitvinden bij welke grote firma we moesten zijn, maar na de 2e poging hebben we m gelukkig gevonden.De man achter de balie vroeg nog of we zeker wisten of we wel een economy car wilden hebben want de auto was (voor amerikaanse normen) wel erg klein, en er zouden volgens hem niet 2 koffers en 2 grote mensen in kunnen....... Na tekenen en de auto opgezocht te hebben blijken we gewoon een ford focus klasse auto te hebben, ruime auto en de koffers kunnen makkelijk achter in. Amerikanen denken gewoon groot in alles ....

Laughing

We hebben de nacht redelijk doorgebracht, het was warm en de airco lawaaierig, maar het was maar voor 1 nacht en we waren moe. Vandaag een beetje bijgekomen, lekker ontbijt gehad, beetje geshopt en een goed hotel gezocht , waar we nu lekker zitten te relaxen en plannen voor morgen maken. We willen morgen naar Epcot Center gaan, onderdeel va Walt Disney Parc. We gaan even lekker douchen en kijken waar we vanavond gaan eten, waarschijnlijk bij Sizzler.......